Wednesday 5 December 2012

Pendaftaran SOPHIE PARIS

Katalog Volum 7

Peluang Perniagaan

Pada Januari 2012 Sophie Paris Malaysia telah dilancarkan dan merupakan negara yang kelima dan terkini diterokai oleh Sophie Paris, syarikat jualan langsung fesyen yang terbesar di Asia. Sophie Paris Malaysia berbangga menjadi MLM fesyen yang pertama di Malaysia.

Butik ( BC ) Sophie Paris Malaysia terletak di Petaling Jaya, Bangunan PJX-HM Shah Tower yang bersebelahan dengan Amcorp Mall dan berdepan dengan stesen LRT Taman Jaya.

Rangkaian produk kami adalah terdiri daripada beg tangan, dompet, jam tangan, aksesori, kosmetik, penjagaan kulit, kaca mata hitam, tali pinggang, pakaian, kasut dan bermacam-macam lagi untuk wanita, lelaki, remaja dan kanak-kanak.

Keahlian hanyalah RM15 sahaja seumur hidup dan anda akan mendapat kit keahlian yang lengkap. Amat berbaloi mendaftar sebagai ahli kerana anda akan dapat diskaun 20% untuk setiap barangan. Setiap ahli yang daftar akan mendapat ini:
1) beg meganta
2) surat aluan
3) kad keahlian
4) buku panduan ahli
5) panduan segera penyelesaian      SOPHIE   
6) borang permohonan keahlian
7) katalog terkini
8) borang pesanan ahli
9) borang pesanan pelanggan
10) perjanjian pesanan pelanggan
11) kad jemputan ke acara SOPHIE
12) Terbitan berkala SOPHIE
13) item premium SOPHIE


SOPHIE PARIS  juga akan bagi hadiah untuk ahli baru yang dapat melakukan 'target' jualan untuk 3bulan pertama menjadi ahli.
 Jadi apa tunggu lagi JOIN SEKARANG katalog baru menunggu anda dengan produk yang lebih HEBAT.
CALL SEKARANG 019 2078673 atau
EMAIL: tuyutmu@gmail.com.

No comments:

Post a Comment